Front&Go

Feladatközpontú frontend megoldás nagyvállalatok számára

Hatékonyabb folyamatok, megnövelt IT biztonság, könnyű használhatóság mindenkinek: fedezd fel az egységesített frontend üzleti előnyeit

Akiknek már bevált

Amiért Neked is be fog válni

A Front&Go erősségei nagyvállalati környezetben

Modernizálja a már meglévő frontend megoldásokat

A folyamatok racionalizálásával és az egységesített felülettel egy ügyfélszolgálati területen gyorsan javulnak a mutatók (például csökken a kezelési idő). Back office területen emellett a folyamathibák csökkenésére számíthatsz. Az új, letisztult frontend kevésbé komplex, ezért használata sem jár annyi hibával, mint az általános, gyári felületeké, amelyek esetében a rengeteg (sokszor ki sem használt) funkció gyakran a kezelhetőség rovására megy. A Front&Go nagyban növeli a hatékonyságot, mert több rendszer vagy felület helyett egy helyen elérhetővé válik minden üzleti feladathoz szükséges funkció.

Rólunk mondták ügyfeleink

A Front&Go üzleti hatásai

A Front&Go nem csupán egy újabb fejlesztői eszköz: a keretrendszer alkalmazásával számos konkrét eredmény mutatható fel a különböző vállalati területeken

HATÉKONYABB FOLYAMATOK

Üzleti szempontból

A folyamatok racionalizálásával és az egységesített felülettel egy ügyfélszolgálati területen gyorsan javulnak a mutatók (például csökken a kezelési idő). Back office területen emellett a folyamathibák csökkenésére számíthatsz. Az új, letisztult frontend kevésbé komplex, ezért használata sem jár annyi hibával, mint az általános, gyári felületeké, amelyek esetében a rengeteg (sokszor ki sem használt) funkció gyakran a kezelhetőség rovására megy. A Front&Go nagyban növeli a hatékonyságot, mert több rendszer vagy felület helyett egy helyen elérhetővé válik minden üzleti feladathoz szükséges funkció.

KORSZERŰ ÉLMÉNY

IT szempontból

A Front&Go keretrendszer rugalmasan bővíthető, tetszőleges számú vállalati folyamatra kiterjeszthető. Segítségével korszerű, felhasználóbarát, a vállalat arculatához illeszkedő felület alakítható ki, amely technológiailag és megjelenésében is független a háttérrendszerektől. A jövőbeli változások könnyen, gyorsan implementálhatók, a kis méretű fejlesztési projektek gyors eredménnyel definiálhatók. A Front&Go-val önálló, egy helyen adminisztrálható rendszereken átívelő szabályrendszer képezhető le, valamint központosított felhasználói jogosultsági rendszert biztosít több különböző alkalmazáshoz.

CSÖKKENŐ FLUKTUÁCIÓ

HR szempontból

A nehézkes, hiányos betanulási időszak és a nehezen kezelhető vállalati rendszerek magasabb fluktuációhoz vezetnek. A Front&Go mindkét téren támogatja a munkavállalók megtartását. Az egyszerűsített rendszerhasználat könnyebb kezelhetőséget, ezáltal gyorsabb betanulási folyamatokat és csökkentett oktatási költségeket eredményez. Az egységes, több rendszert integráló felület esetében nem kell tucatnyi különböző szoftverlogikát megtanulni vagy munka közben folyamatosan alkalmazások, képernyők között ugrálni. A Front&Go olyan frontendet biztosít, amely igazodik a vállalat és a munkavállalók szokásaihoz, logikájához, hosszú távon pedig hozzájárul a fluktuáció csökkentéséhez.

KÖLTSÉGHATÉKONY FOLYAMATOK

Pénzügyi szempontból

A Front&Go-val nincs szükség új szoftverek bevezetésére, a keretrendszer nagyban épít a meglévő infrastruktúra-elemek felhasználására. Segítségével az IT beruházási költségek kezelhető méretűek maradnak, költséghatékony, kontrollálható change management folyamatok alakíthatók ki. A meglévő legacy eszközrendszer felhasználható marad, könnyen és gyorsan korszerűsíthető annak cseréje nélkül, míg az ismételhető munkafolyamatok csökkentik az idő- és költségráfordítást.

Éles használatban

Rendben, de konkrétan mi mindenre lehet használni a keretrendszert? Bemutatjuk, ügyfeleink hogyan és pontosan mire használják sikeresen a Front&Go-t

FRONT&GO SIKERTÖRTÉNETEK

Töltsd le ingyenes esettanulmányunkat

Az esettanulmányban részletesen bemutatjuk a Front&Go funkcionalitásait, technológiai megoldásait és üzleti előnyeit. Górcső alá vesszük a keretrendszer kiemelkedő tulajdonságait, mint az intuitív felhasználói felület, a testreszabhatóság, a gyors teljesítmény és a kiváló felhasználói élmény. Ügyfeleink eredményein, sikertörténetein keresztül pedig azt is megtudhatod, milyen üzleti kihívásokra kínál megoldást a Front&Go.

Lépj velünk kapcsolatba!

Amennyiben kérdésed, kérésed van a rendszerrel kapcsolatban, ne habozz kapcsolatba lépni velünk – együtt mindenre meg fogjuk találni a választ!

Gyakran Ismételt Kérdések

A Front&Go a minél átláthatóbb, letisztultabb folyamatokat helyezi előtérbe. Ezzel együtt nem szokatlan, hogy további kérdések merülnek fel a keretrendszerről – íme a válaszok

  • Architektuális elvárásoknak való megfelelés
  • Frontend, backend és adatbázis integrációjának támogatása
  • Hatékony fejlesztés biztosítása, kódolási hibák minimalizálása
  • Megbízhatóság, jelentős közösségi támogatás, minőségi dokumentáció
  • Tesztelés és karbantartás megkönnyítése
  • Adatvédelmi és biztonsági követelményeknek való megfelelés, jogosultsági szintek és csoportok kezelése
  • Kiváló teljesítmény, könnyű skálázhatóság
  • A használatban lévő fejlesztési módszertan támogatása, beleértve a projektvezetést és a CI/CD pipeline-t is

A keretrendszer fix elemei az SPA frontend és az azt kiszolgáló API réteg. A frontend biztosítja a letisztult, könnyen használható UX-et, amihez az API réteg szolgáltatja a funkciók számára az interfészeket, garantálja a jogosultságok kezelését, és végzi az integrációt az egyéb rendszerekkel. Az adott megvalósítás szükségletei szerint ez a kiépítés számos modullal kiegészülhet, illetve integrálódhat:

    • CDN, WAF
    • API gateway (a frontend és az API-k között, vagy az API és az egyéb rendszerek között)
    • ESB (az API réteg integrálódhat a meglévő szolgáltatásokkal)
    • Cache, vagy egyéb adatbázisok
    • Aszinkron üzeneteket vagy eseményeket kezelő rendszerek (message queue, Kafka)
    • Felhasználó autentikációs és autorizációs rendszerek (AD(FS), OAuth, és egyéb SSO implementációk)
    • Meglévő egyéb szolgáltatások, rendszerek
    • Backend modul(ok), amennyiben bonyolultabb, újrafelhasználható üzleti logikák szállítására is szükség van
    • CI/CD elemek

A keretrendszerünk implementálása sokféle projektben, több cégnél megtörtént már. Rugalmasak vagyunk,  igyekszünk igazodni az ügyfél belső módszertanához (pl. agilis scrum, klasszikus vízesés) a rendszerfunkciók fejlesztési szakaszában. Javasoljuk, hogy ezt a szakaszt előzze meg egy olyan tervezési fázis, ahol a koncepciót (architektúra, user-journey-k, front-end oldalstruktúra) kialakítjuk, ezzel elkerülve vagy minimalizálva az újratervezések kockázatát. Ha a cég igényli, akkor tanácsadóinkkal “vezetjük” a teljes szakmai folyamatot, de amennyiben egy ebben járatos szervezetről van szó, akkor akár egy meglévő, rutinos product ownerrel együttműködve is könnyen tudunk dolgozni.

Scroll to Top

info@telcotrend.hu

Kampányajánlatok
paraméterezése

A Yettel kampánymenedzserei számára egy olyan felületet készítettünk, amelyet integráltunk a vállalat felhőalapú marketing automatizációs rendszerével. Ezen keresztül a felhasználók a különböző kereskedelmi termékek paraméterezését és a kampányajánlatok dekorációját tudják elvégezni oly módon, hogy a rendszer segíti kiszűrni az esetleges inkonzisztenciákat, így biztosítva az üzleti működés hatékonyságát.

Ügyfélszolgálati felület
egységesítése

 A Yettel Magyarország számára kialakítottunk egy egységes ügyfélszolgálati felületet, amely a különböző csatornák (boltok, call center, telesales) számára specifikus dashboardokkal és ezekhez szorosan kapcsolt funkciókkal biztosítja a hatékony kiszolgálást. A mérések alapján a rendszer elégedettségi indexe a legmagasabb az üzleti felhasználók körében a vállalaton belül.

Önkiszolgáló
felület

A Yettel Magyarország számára kialakítottunk egy önkiszolgáló felületet lakossági ügyfeleiknek, ahol a több előfizetéshez járó kedvezményeiket tudják beállítani. Ugyanezen alkalmazáson belül alakítottuk ki az üzleti ügyfelek számára azt a tájékoztató felületet, ahol a Yettel ügyfélre szabottan tud informálni az árváltozásokról.

Back office CRM
rendszer

A Yettelnél a korábbi CRM rendszer kiváltását követően egy olyan felületet alakítottunk ki, ahol a back office felhasználók az ügyfélhierarchiát látják és kezelik, valamint komplex üzleti ügyfeleket tudnak létrehozni.

Back office Portal
modernizálása

Elindítottuk a Magyar Telekom meglévő Back office Portal frontend rendszerének modernizálását. A rendszert új funkciókkal könnyen bővíthető Vue alapú szoftverkomponensekkel egészítettük ki, és elvégeztük a Telekom új, microservice alapú háttérrendszereivel történő integrálását. A technológiai modernizálás mellett a rendszert új üzleti funkciókkal is bővítettük a Customer Care és az Order Care folyamatokban.

IT adminisztráció, integrációs
menedzsmentfelület

A MÁV Csoport TIBCO alapú integrációs platformjához alakítottunk ki Front&Go alapon ESB Console portál felületet, amelyen keresztül az IT felelősök könnyen, gyorsan, cockpit-szerűen át tudják tekinteni az interfészkapcsolatok állapotát, illetve el tudják végezni az interfészek adminisztrációjához szükséges beállításokat, interfészek fel-le kapcsolását – akár tömegesen is. A felület a korábbihoz képest stabilabb, reszponzívabb és security szempontok szerint is továbbfejlesztett.

SAP

készletgazdálkodás

A Yettel tenderfelhívására készítettük el a bolti és a központi osztó raktárak közötti cikkek (SIM kártyák és egyéb értékesített cikkek) áttárolási, készletezési folyamatára optimalizált felületet. A bolti – jellemzően logisztikai képzettséggel nem rendelkező –  ügyintézők a komplex SAP MM tranzakciók helyett egyszerű, gyorsan kezelhető, az ügyintézési folyamatnak megfelelő felületet kaptak. A folyamat ugyanakkor a standard SAP API-kat felhasználva a logisztikai és könyvelési logikának megfelelően képződnek le a vállalatirányítási rendszerben.

SAP
igénykezelés

A Front&Go portál segítségével a vállalat egészére kialakítható olyan igénylési felület, amelyben a belsős anyag és szolgáltatás igények feladhatók a logisztikai szervezet számára. A felhasználói igények jóváhagyási folyamata tetszőlegesen paraméterezhető szabályok szerint képezhető le, hozzáillesztve a jogosultsági rendszert is. Az egyszerű, áttekinthető, vállalati arculatnak megfelelő  felület mögött a standard SAP tranzakciók kerülnek meghívásra, szükség esetén automatizmusokkal kiegészítve. A feladott igények életciklusa a lezárásig folyamatosan nyomon követhető, lekérdezhető.

SAP
projektmenedzsment

A vállalati projektek kezelése sokdimenziós, komplex folyamatok mentén történik. Pénzügyi, műszaki, logisztikai, operatív ütemezési kérdéseket kell gyorsan, hatékonyan áttekinteni, sokszor összetett, egymásra épülő, akár éveken átnyúló projektstruktúrák mentén. A projektek adminisztrációja az SAP-n belül is több modul számos, bonyolult tranzakcióján keresztül lehetséges. A Front&Go-val olyan egységes felület alakítható ki, amelyben az egyes részfolyamatok adminisztrációja, ellenőrzése az egyedi tranzakciókat összefűzve hatékonyan, gyorsan elvégezhető.

SAP
műszaki folyamatok

A Front&Go segítségével olyan műszaki menedzsment portál kialakítására van mód, amelyben az SAP PM modul tranzakciót felhasználva a műszaki munkálatok tevékenységei, anyag-, szolgáltatás- és humánerőforrás-igényei megtervezhetők, illetve a folyamatok végrehajtása, zárása és elszámolása is elvégezhető. A munkákhoz, amennyiben szükséges, a minőségbiztosítási (QM) tranzakciók is beköthetők. 

Az SAP bonyolult tranzakciói helyett az egyes műszaki tevékenységekhez kapcsolódóan lehet paraméterezhető, testreszabott felületet kialakítani. A portálon keresztül a belsős és külsős felhasználók is elérhetik és kezelhetik a számukra szükséges adatokat. A felületbe integrálhatók külső műszaki nyilvántartó célrendszerek adatai, funkciói is.