Front&Go
Feladatközpontú frontend megoldás nagyvállalatok számára
Hatékonyabb folyamatok, megnövelt IT biztonság, könnyű használhatóság mindenkinek: fedezd fel az egységesített frontend üzleti előnyeit

Egységes
Komplex nagyvállalati rendszerek egységes frontenden keresztül történő hozzáférését, központi integrációját szolgálja
Moduláris
Moduláris portálrendszer, amely jól használható, egységes frontendet ad a meglévő specializálódott rendszerek számára
Optimalizált
Célja a munkafolyamatok optimalizálása, a kiszolgálórendszerek szolgáltatásainak felhasználásával
Ergonomikus
A fejlesztési folyamat a végfelhasználók érdekeit és a minél egyszerűbb kezelhetőséget tartja szem előtt
A Front&Go erősségei nagyvállalati környezetben
Modernizálja a már meglévő frontend megoldásokat
A folyamatok racionalizálásával és az egységesített felülettel egy ügyfélszolgálati területen gyorsan javulnak a mutatók (például csökken a kezelési idő). Back office területen emellett a folyamathibák csökkenésére számíthatsz. Az új, letisztult frontend kevésbé komplex, ezért használata sem jár annyi hibával, mint az általános, gyári felületeké, amelyek esetében a rengeteg (sokszor ki sem használt) funkció gyakran a kezelhetőség rovására megy. A Front&Go nagyban növeli a hatékonyságot, mert több rendszer vagy felület helyett egy helyen elérhetővé válik minden üzleti feladathoz szükséges funkció.
Kiváltja a zöldmezős fejlesztéseket
A Front&Go-nak hála nem szükséges nulláról kezdened a frontendfejlesztést. Tapasztalt csapatunk többéves, komplex nagyvállalati tapasztalattal bír; a Front&Go így a vállalati környezet elvárásainak megfelelő szoftver-architektúrára épül, kipróbált és bevált komponens könyvtárral, működő CI/CD pipeline-nal.
A cloud-native keretrendszeren belül teljesen egyedi felületek készíthetők, de rendelkezésre állnak kész oldalstruktúrák is (dashboard, komplex keresés, funkció kereső, üzleti-folyamat, csak paraméterezést igénylő, kész jogosultságkezelés, SSO integrációhoz előkészített ADFS adapter, logisztikai modulokhoz előkészített SAP adapter) – mindez és még több biztosított a Front&Go-ban.
Egységes felületet biztosít szoftvereknek
A Front&Go segítségével egyetlen, a vállalati arculathoz illeszkedő, felhasználóbarát felületre integrálhatod a cég különböző szoftvereit és különböző forrásokból származó adatait. Az eredmény egy felesleges információktól mentes, letisztult, ügyintézői folyamatokra optimalizált frontend, amely így nagyban gyorsítja a betanulási időt és a munkafolyamatokat – elvégre nem kell többé tucatnyi alkalmazás között ugrálni.
A régi keretrendszereket természetesen nem kell egyszerre, egyik napról a másikra kivezetni: adott a lépésenkénti bevezetés lehetősége. A rugalmasan módosítható, egyszerűen használható felület mind az ügyfél-, mind a munkavállalói élményt jelentősen javítja.
Rólunk mondták ügyfeleink
A Front&Go üzleti hatásai
A Front&Go nem csupán egy újabb fejlesztői eszköz: a keretrendszer alkalmazásával számos konkrét eredmény mutatható fel a különböző vállalati területeken
HATÉKONYABB FOLYAMATOK
Üzleti szempontból
A folyamatok racionalizálásával és az egységesített felülettel egy ügyfélszolgálati területen gyorsan javulnak a mutatók (például csökken a kezelési idő). Back office területen emellett a folyamathibák csökkenésére számíthatsz. Az új, letisztult frontend kevésbé komplex, ezért használata sem jár annyi hibával, mint az általános, gyári felületeké, amelyek esetében a rengeteg (sokszor ki sem használt) funkció gyakran a kezelhetőség rovására megy. A Front&Go nagyban növeli a hatékonyságot, mert több rendszer vagy felület helyett egy helyen elérhetővé válik minden üzleti feladathoz szükséges funkció.


KORSZERŰ ÉLMÉNY
IT szempontból
A Front&Go keretrendszer rugalmasan bővíthető, tetszőleges számú vállalati folyamatra kiterjeszthető. Segítségével korszerű, felhasználóbarát, a vállalat arculatához illeszkedő felület alakítható ki, amely technológiailag és megjelenésében is független a háttérrendszerektől. A jövőbeli változások könnyen, gyorsan implementálhatók, a kis méretű fejlesztési projektek gyors eredménnyel definiálhatók. A Front&Go-val önálló, egy helyen adminisztrálható rendszereken átívelő szabályrendszer képezhető le, valamint központosított felhasználói jogosultsági rendszert biztosít több különböző alkalmazáshoz.
CSÖKKENŐ FLUKTUÁCIÓ
HR szempontból
A nehézkes, hiányos betanulási időszak és a nehezen kezelhető vállalati rendszerek magasabb fluktuációhoz vezetnek. A Front&Go mindkét téren támogatja a munkavállalók megtartását. Az egyszerűsített rendszerhasználat könnyebb kezelhetőséget, ezáltal gyorsabb betanulási folyamatokat és csökkentett oktatási költségeket eredményez. Az egységes, több rendszert integráló felület esetében nem kell tucatnyi különböző szoftverlogikát megtanulni vagy munka közben folyamatosan alkalmazások, képernyők között ugrálni. A Front&Go olyan frontendet biztosít, amely igazodik a vállalat és a munkavállalók szokásaihoz, logikájához, hosszú távon pedig hozzájárul a fluktuáció csökkentéséhez.


KÖLTSÉGHATÉKONY FOLYAMATOK
Pénzügyi szempontból
A Front&Go-val nincs szükség új szoftverek bevezetésére, a keretrendszer nagyban épít a meglévő infrastruktúra-elemek felhasználására. Segítségével az IT beruházási költségek kezelhető méretűek maradnak, költséghatékony, kontrollálható change management folyamatok alakíthatók ki. A meglévő legacy eszközrendszer felhasználható marad, könnyen és gyorsan korszerűsíthető annak cseréje nélkül, míg az ismételhető munkafolyamatok csökkentik az idő- és költségráfordítást.
Éles használatban
Rendben, de konkrétan mi mindenre lehet használni a keretrendszert? Bemutatjuk, ügyfeleink hogyan és pontosan mire használják sikeresen a Front&Go-t
Kampányajánlatok
paraméterezése
Ügyfélszolgálati felület
egységesítése
Önkiszolgáló
felület
Back office CRM
rendszer
Back office Portal
modernizálása
IT adminisztráció, integrációs
menedzsmentfelület
SAP
készletgazdálkodás
SAP
igénykezelés
SAP
projektmenedzsment
SAP
műszaki folyamatok
FRONT&GO SIKERTÖRTÉNETEK
Töltsd le ingyenes esettanulmányunkat
Az esettanulmányban részletesen bemutatjuk a Front&Go funkcionalitásait, technológiai megoldásait és üzleti előnyeit. Górcső alá vesszük a keretrendszer kiemelkedő tulajdonságait, mint az intuitív felhasználói felület, a testreszabhatóság, a gyors teljesítmény és a kiváló felhasználói élmény. Ügyfeleink eredményein, sikertörténetein keresztül pedig azt is megtudhatod, milyen üzleti kihívásokra kínál megoldást a Front&Go.
Lépj velünk kapcsolatba!
Amennyiben kérdésed, kérésed van a rendszerrel kapcsolatban, ne habozz kapcsolatba lépni velünk – együtt mindenre meg fogjuk találni a választ!
Gyakran Ismételt Kérdések
A Front&Go a minél átláthatóbb, letisztultabb folyamatokat helyezi előtérbe. Ezzel együtt nem szokatlan, hogy további kérdések merülnek fel a keretrendszerről – íme a válaszok
- Architektuális elvárásoknak való megfelelés
- Frontend, backend és adatbázis integrációjának támogatása
- Hatékony fejlesztés biztosítása, kódolási hibák minimalizálása
- Megbízhatóság, jelentős közösségi támogatás, minőségi dokumentáció
- Tesztelés és karbantartás megkönnyítése
- Adatvédelmi és biztonsági követelményeknek való megfelelés, jogosultsági szintek és csoportok kezelése
- Kiváló teljesítmény, könnyű skálázhatóság
- A használatban lévő fejlesztési módszertan támogatása, beleértve a projektvezetést és a CI/CD pipeline-t is
A keretrendszer fix elemei az SPA frontend és az azt kiszolgáló API réteg. A frontend biztosítja a letisztult, könnyen használható UX-et, amihez az API réteg szolgáltatja a funkciók számára az interfészeket, garantálja a jogosultságok kezelését, és végzi az integrációt az egyéb rendszerekkel. Az adott megvalósítás szükségletei szerint ez a kiépítés számos modullal kiegészülhet, illetve integrálódhat:
- CDN, WAF
- API gateway (a frontend és az API-k között, vagy az API és az egyéb rendszerek között)
- ESB (az API réteg integrálódhat a meglévő szolgáltatásokkal)
- Cache, vagy egyéb adatbázisok
- Aszinkron üzeneteket vagy eseményeket kezelő rendszerek (message queue, Kafka)
- Felhasználó autentikációs és autorizációs rendszerek (AD(FS), OAuth, és egyéb SSO implementációk)
- Meglévő egyéb szolgáltatások, rendszerek
- Backend modul(ok), amennyiben bonyolultabb, újrafelhasználható üzleti logikák szállítására is szükség van
- CI/CD elemek
A keretrendszerünk implementálása sokféle projektben, több cégnél megtörtént már. Rugalmasak vagyunk, igyekszünk igazodni az ügyfél belső módszertanához (pl. agilis scrum, klasszikus vízesés) a rendszerfunkciók fejlesztési szakaszában. Javasoljuk, hogy ezt a szakaszt előzze meg egy olyan tervezési fázis, ahol a koncepciót (architektúra, user-journey-k, front-end oldalstruktúra) kialakítjuk, ezzel elkerülve vagy minimalizálva az újratervezések kockázatát. Ha a cég igényli, akkor tanácsadóinkkal “vezetjük” a teljes szakmai folyamatot, de amennyiben egy ebben járatos szervezetről van szó, akkor akár egy meglévő, rutinos product ownerrel együttműködve is könnyen tudunk dolgozni.