Szolgáltatásaink
Megoldásaink kialakításánál minden esetben feltárjuk és
elemezzük az üzleti folyamatokat és elvárásokat is
Nem veszítjük szem elől a fejlesztés legfontosabb szempontját: az üzleti elvárásoknak megfelelően működő végterméket.
- Java (Java EE, Primefaces)
- .Net (C#)
- Javascript (Vue.JS, Node.JS, Angular.JS)
- adatbázis (Oracle, Postgres, MySQL, NoSQL)
- egyéb nyelvek (SAP ABAP, C++, PHP, Kotlin)
Hiszünk abban, hogy az informatikai rendszerek tervezéséhez és átalakításához nemcsak a technikai tudás, hanem az ügyfél üzleti folyamatainak megértése is elengedhetetlen.
Bevált tanácsadói módszertannal rendelkezünk, azaz mindig működő megoldást ajánlunk szervezeti, folyamati és IT szempontból egyaránt. Javaslatainkat tanácsadó és fejlesztő munkatársaink tapasztalatára és a sikeres hazai, illetve nemzetközi projektek során szerzett évtizedes gyakorlatra építjük. A megvalósítás során a kipróbált módszertanokra és a legújabb technológiákra támaszkodunk.
Tanácsadóink a következő területeken állnak rendelkezésére:
- projektmódszertan kiválasztása és implementálása (waterfall, agilis ill. ezek speciális kombinációi)
- architektúra megtervezése
- szakmai terjedelem és követelményrendszer definiálása
- rendszerintegráció
- iparági „jó gyakorlatok” bemutatása
A szolgáltatások és rendszerek integrálása erősíti az informatika és az üzleti élet közötti kapcsolatot, ezért olyan innovatív technológiai megoldásokat alkalmazunk, amelyek nemcsak az informatikai, hanem az üzleti igényeket is kielégítik.
Az integráció területén a szolgáltatásorientált architektúrájú rendszerek kialakításában jelentős gyakorlati tapasztalattal rendelkezünk. Integrációs platformok tekintetében a TIBCO komponensek használatában szereztük a legtöbb gyakorlatot.
Az utóbbi időben egyre gyakrabban veszünk részt microservice és OpenAPI alapú integrációs projektekben.
Integrációs képességünk a technológiai megoldások kialakításán túl kiterjed a vállalati architektúra (Enterprise Architecture) átgondolására és megtervezésére, valamint az általános üzleti- és folyamat architektúrára is.
SAP csapatunk tapasztal modul-tanácsadókból, gyakorlott ABAP fejlesztőkből és rutinos SAP bázis szakértőkből áll.
A legjelentősebb hazai és nemzetközi cégeknek dolgozunk a közműszolgáltatói, a távközlési, az államigazgatási és a közlekedési szektorban. A legfontosabb SAP tanácsadói és fejlesztői fókuszterületeink az alábbiak:
- Folyószámlakezelés – FI-CA, RM-CA, IS-U, PS-CD (telekommunikáció, víz, gáz és villamosenergia, közigazgatási szektor)
- Logisztikai modulok – SD, MM, PM modulok.
A fenti területek mellett fontos megemlíteni az önálló – nem meglévő SAP modulokra épülő – ABAP alapú fejlesztéseinket is. Ezek közül a legjelentősebbek:
- a MÁV-nál kifejlesztett Vágányzári Modul és Járműtörzs kialakítás
- és a NAV online adatszolgáltatáshoz kapcsolódó fejlesztésünk, ahol az SAP SD és FI modulokból, a kiállított számlákkal, azonnali on-line adatszolgáltatást valósítottuk meg
Az ügyfél igényeihez igazodva megtervezzük a komplett tesztelési stratégiát, kidolgozzuk a részletes teszteseteket, melyek manuális vagy automatizált módon történő végrehajtása után elemezzük az eredményeket.
Csapatunk számos szektorban és technológiai közegben rendelkezik átfogó szakmai tapasztalattal, amely elősegíti a projektek gyors és minőségi lebonyolítását.
A tesztelés szintjeit tekintve elsősorban a következő típusú tesztelésekben veszünk rész:
- unit/modul tesztelés
- integrációs tesztelés
- teljeskörű rendszer-tesztelés
A különböző teszt-tervezési technikákhoz (black box, white box, hibasejtés, ad-hoc, stb.) alkalmazkodva funkcionális, teljesítmény, stressz és regressziós teszteket is végzünk.
Tesztelőink mind a tesztelési módszertanokban, mind a különböző modellek (agilis, vízesés, V-modell) szerinti projekt megvalósításban járatosak, és ahol lehetséges, már a fejlesztés során bekapcsolódnak az automatizált tesztelés kialakításába.
Csapatunk nem csak az általunk szállított megoldások támogatásával foglalkozik, hanem a mások által fejlesztett rendszerek üzemeltetésének átvételével, illetve standard dobozos szoftverek felügyeletével is biztosítjuk a zavartalan munkavégzést.
A rendszerek zavartalan működését 2. (üzemeltetői) szintű vagy 3. (fejlesztői) szintű támogatással biztosítjuk, az 5×8 órástól kezdve az akár 7×24 órás rendelkezésre állásig. A támogatási szerződéseinkben konkrét válaszadási- és hibaelhárítási-idő vállalásokat teszünk. Az ügyfél igényei szerint akár helyszíni, akár a kritikus üzleti időszakokban nyújtandó dedikált támogatást is tudunk biztosítani.
Partnereink
Iparági tapasztalatok
Kollégáink sokéves szakmai tapasztalattal rendelkeznek az alábbi területeken